================================================================================================================ ================================================================================================================

Τελευταίες Ειδήσεις

recent
.

Ισπανία: 17 μωρά με το «σύνδρομο του λυκάνθρωπου» μετά από λάθος σε φάρμακο!

⍆Τουλάχιστον 17 παιδιά εμφάνισαν το «σύνδρομο του λυκάνθρωπου» μετά από λάθος σε φάρμακο,... όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Υγείας της Ισπανίας.

Τα παιδιά, κάποια από τα οποία είναι ακόμα μωρά, άρχισαν να βγάζουν τρίχες σε όλο τους το σώμα και το πρόσωπο, αφού τους είχε χορηγηθεί ομεπραζόλη, φάρμακο για την αντιμετώπιση της παλινδρόμησης - αναγωγής.

Μετά από έρευνες όμως οι αρχές ανακάλυψαν ότι το συγκεκριμένο σκεύασμα περιείχε στην πραγματικότα μινοξιδίλη, ουσία που χορηγείται για την τριχόπτωση!

Η Μαρία Λουίζα Καρθέντο, υπουργός Υγείας της Ισπανίας, ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι οι αρχές θεωρούν πως το λάθος προήλθε από ένα συγκεκριμένο εργαστήριο που έβαλε την μινοξιδίλη σε φορτίο με την αναγραφή «ομεπραζόλη» και στην συνέχεια το διένειμε στα φαρμακεία με το όνομα αυτό.

Τα παιδιά πλέον υποφέρουν από υπερτρίχωση, που προκαλεί αφύσικη ανάπτυξη τριχών στο ανθρώπινο σώμα.



Παραμένει διευκρίνιστο υπό ποιες συνθήκες έγινε το λάθος από το εργαστήριο, που έχει έδρα τη Μάλαγα.

Πιστεύεται πάντως πως η κατάσταση των παιδιών είναι αναστρέψιμη και θα βελτιωθεί σημαντικά αφού έχουν σταματήσει να παίρνουν το συγκεκριμένο σκεύασμα - που αποσύρθηκε άλλωστε από την κυκλοφορία. Παράλληλα, το συγκεκριμένο εργαστήριο έκλεισε μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα τουλάχιστον.

Το διάβασα στο protothema.gr
Ισπανία: 17 μωρά με το «σύνδρομο του λυκάνθρωπου» μετά από λάθος σε φάρμακο! Reviewed by PLOUMISTOS on 9:53 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Ploumistos.com © 2017 - 2018
Powered By Fekas Brothers , Designed by Dimitris Fekas
All rights Reserved to Stavros Ploumistos

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

PLOUMISTOS. Από το Blogger.